donderdag 13 december 2012

Weinig nieuws

De afgelopen week hebben we weinig laten horen. We waren namelijk heel druk aan het studeren voor logica, het andere, zeer interessante, vak van dit blok. Vanochtend was het tentamen en persoonlijk vond ik het redelijk gaan. Ik weet niet of dit geldt voor mijn teamleden.

Maar goed, nu gaan we er weer vol tegenaan met morgenochtend weer een meeting. Zonet heb ik weer een paar uur gewerkt aan het kapot slaan van de muren. Het is nog best lastig, omdat ik van de muren een animatieobject wil maken. Zo kunnen we uiteindelijk een mooie  animatie maken van een muur die instort! Er komt echter veel kijken bij het maken van animaties en dit is slechts de 2D versie. 

Om het kort te houden: Ik heb mijn tijd besteed samen met Photoshop, Visual Studio, een Kinect en het dictaat van gameprogrammeren van de vorige periode. 

Ik hoop dat we snel wat goede resultaten hebben. Volgende week woensdag is de presentatie van onze voortgang! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten