donderdag 6 december 2012

Probleempjes

Ja, daar zit je dan tot 'laat' in de nacht. Er waren wat probleempjes met het inleveren van het Design document. Rond een uur of 13.30 kwam ik erachter dat het document nog niet was ingeleverd. Iets met een internetverbinding die niet werkte en een onleesbaar klad blaadje..



Waar het in ieder geval op neer kwam was dat er nog een klein deel miste en dat het dus nog ingeleverd moest worden. Dus ik aan de slag gaan om het af te maken, bleek dat ik er helemaal niet tevreden mee was!


Het was een best wel een saaie opsomming om mee te beginnen, en dat is dus totaal het tegenovergestelde van een Design Document. Dus herschrijven die hap! Beetje voor een leuke opmaak zorgen, plaatjes toevoegen, bedenken dat iets toch anders opgeschreven moest worden, de boel weer aanpassen, beetje prutsen met converteren naar PDF, Adobe haten omdat het geld vraagt voor bestanden converteren, opzoek gaan naar gratis PDF converter, PDF converter installeren, PDF maken, mail adressen opzoeken waar het naar toe gestuurd moet worden en klaar.

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb in ieder geval een leuke tekening gemaakt van hoe ik het menu voorstel.

Zo.. tijd voor een biertje en wat nachtrust!


 Het menu en beschrijving hoe je naar andere schermen beweegt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten